لیستی از بهترین گیم های بازی ماشین در دهه گذشته

در طول زمان، همواره بازی های متفاوتی در ژانر رانندگی وجود داشته است که با گرافیک ها و فیزیک های متفاوت، کاربران خاصی را به خود جلب کرده اند؛ در این مقاله با ما همراه باشید تا نگاه کوتاهی به چند مورد از معروف ترین ها در بین گیم بازی ماشین بپردازیم:

گیم بازی ماشین
گیم بازی ماشین

Forza Horizon 4 (۲۰۱۸)

Forza Horizon 4 انتخاب ما برای بهترین گیم بازی ماشین دهه گذشته و بازی ای که به بهترین نحو عشق ما برای ماشین ها را به نمایش میگذارد. مجموعه Horizon سرگرمی را وارد سری بازی های Forza کرد، با دادن مجموعه بزرگی از ماشین ها و جهان بازی با وسعت بالا. Forza horizon 4 همچنین سیستم تغییر فصل را معرفی کرد که در یک مپ فشرده و بزرگ از مناطق روستایی انگلستان قرار دارد.

همچنین با وجود داشتن خودرو های واقعی، گیم پلی خود را با فیزیک بسیار واقع گرایانه خراب نمیکند. به جای آن یک نوع از سفر های خودرویی که رویایش را داریم اما هرگز قادر به انجامش در واقعیت نیستیم را، ارائه می کند، برای مثال در واقعیت دیوار های سنگی بسیار سخت هستند و یک فرود ۱۰۰۰ متری با بوگاتی شیرون باعث تخریب یک ماشین گران قیمت می شود. اما در جهان فورزا هورایزن هیچ محدودیتی در این زمینه ندارید.

۱۰ Forza Motorsport 7

با اعداد این بازی نمی توان بحث کرد، بیش از ۸۰۰ خودرو از ۹۹ شرکت و ۳۰ مپ! اگر خودرو یا پیست مسابقه ی مورد علاقه خود را اینجا پیدا نکردید شاید علاقه شما به اسب سواری باشد!

این بازی با بودجه ای به حدود تولید ناخالص داخلی یک کشور کوچک ثروتمند است. این بازی نیمه شبیه سازی از حداکثر توانایی های یک Xbox one رده بالا استفاده میکند تا به ۶۰ fps  با رزولوشن ۴K برسد. برای چشم شما مانند رفتن به استخر در تعطیلات است! همان قدر واقعی.

۹ Rocket League

به نقل از ارنست همینگوی گفته میشود که فقط سه ورزش وجود دارد، گاوبازی، اتومبیل رانی و کوهنوردی، بقیه فقط “بازی” هستند. ما کنجکاویم که ارنست در مورد راکت لیگ چه نظری می توانست داشته باشد، که تا حدودی شبیه به اتومبیل رانی است اما خودرو ها یک فوتبال با توپی بزرگ و انفجار هنگام گل زدن را، برگزار میکنند.

اعتراف میکنیم که راکت لیگ فقط در یک نگاه سطحی یک بازی خودرویی است در حالی که شما وقت زیادی از بازی را روی هوا سپری می کنید. اما ما این بازی چند نفره درخشان را بدون تردید در این لیست می آوریم. مشخص شده که فوتبال با اضافه کردن چرخ ها بی نهایت بهتر است.

 

گیم بازی ماشین

Dirt Rally 2.0 (۲۰۱۹)

Dirt Rally 2.0 احتمالا نتواند از نظر بودجه با Forza و Gran Turismos رقابت کند،  اما کاری که انجام می دهد این است که هنر افرود را به روشی ارائه می دهد که قبلاً هرگز تجربه نکرده ایم. خواه مایل به رانندگی با یک R5 باشید تا با یک هیولا از group B در یک مسیر بازی کوهستانی دست و پنجره نرم کنید، Dirt Rally 2.0 (2019) هر آنچه از یک بازی انتظار دارید را برآورده می کند.

اگر نگاهی به DLC های ایجاد شده بیاندازید، خواهید دید که Dirt Rally 2.0 نسخه های بازسازی شده از مراحل بازی سری اول را ارائه می دهد و آن را به یک پکیج کامل رالی تبدیل می کند.

گیم بازی ماشین

Assetto Corsa (۲۰۱۴)

Assetto Corsa در طول زمان درست مثل مبلمان خانه، در میان بازی های شبیه سازی، همیشه ثابت است و حضور دارد تقریبا به یاد آوردن زمان قبل از وجود آن غیر ممکن به نظر می رسد. AC قبل از هر چیزی تمرکز اصلی خود را روی هندلینگ خودرو ها قرار داده است و سپس ماشین ها و مپ های متفاوتی را به بازی خود اضافه کرده است.

تا زمان انتشار نسخه نهایی بازی، بیش از ۱۷۰ وسیله نقلیه برای نمونه و یکی از اولین نسخه های اسکن شده لیزری Nordschleife وجود داشت که هر یک از آن ۱۷۰ عدد ماشین را تست کنیم.

گیم بازی ماشین

 

گیم بازی ماشین Need for Speed Hot Pursuit (۲۰۱۰)

در حالی که در بریتانیا پلیس ها مشغول با تورهای BMW سری ۳ سرگرم هستند، نیروهای پلیس خیالی در Need For Speed ​​Hot Pursuit’s Seacrest County وقت خود را صرف انتخاب Carrera GT ، Zonda Cinque یا Reventón می کنند. هنوز هم تعقیب کردن آن ها جالب ترین قسمت Hot Pursuit می باشد، همه ی قابلیت های این بازی در یک فضای جهان باز و جاده های زیبا و گسترده است.

گیم بازی ماشین

GT Sport (۲۰۱۷)

هنگامی که GT Sport در اواخر سال ۲۰۱۷ با لیست محدودی از خودرو و تنها یک حالت بازی تک نفره عرضه شد، همه گمان بردند که دوران طلایی سری بازی های Gran Turismo به پایان رسیده است. معلوم شد که، این درواقع روش Gran Turismo بود که بازیکنان را به آرامی به سمت یک اکوسیستم مسابقه آنلاین مجبور کند، این ایده در حقیقت از مسابقات اتومبیل رانی واقعی الهام گرفته شده بود. سپس هنگامی که همه به مسابقه های آنلاین روزانه ترغیب شدند، Gran Turismo اتومبیل های بیشتر و career mode را اضافه کرد.

 

مقالات مرتبط:

معرفی ۱۰ بازیکن برتر گیم پلی کالاف دیوتی