هیوندای Venue به صورت رسمی معرفی شد

هیوندای Venue

جدیدترین خودروی تولیدی توسط شرکت کره ای هیوندای در روز قبل به صورت رسمی به بازار معرفی شد. این خودروی جدید که Venue نام گذاری شده، یک کراس‌اوور کوچک است که در رده ای پایین تر از هیوندای کنا جای می گیرد. میزبان رونمایی شدن از محصول جدید هیوندای نمایشگاه خودروی نیویورک بود که در آن ارزان‌ترین و کوچک ترین کراس اوور این شرکت کره ای، هیوندای Venue مدل ۲۰۲۰ معرفی گردید.

هیوندای Venue با داشتن ۵.۱ اینچ طول کمتر، ۳.۲ اینچ فاصله دومحور چرخ های کمتر در مقایسه با کنا توانست که عنوان کوچک ترین کراس‌اوور این شرکت را به خودش اختصاص دهد که در قسمت عرض نیز طراحی کوچک‌تری نسبت به کنا دارد. این خودروی کوچک، جمع و جور در رنگ های متنوع و جذابی مانند آبی و سبز به فروش خواهد رسید که خریداران بنابر نیازشان می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند. البته اگر خریداران نمی خواهند خودروی خریداری شده شان فقط یک رنگ را داشته باشند می توانند به صورت دو رنگ نیز آن را سفارش دهند تا کمی برای جذابیت آن بیافزایند.

هیوندای  Venue کراس اوور برای بازار امریکا

هیوندای Venue

همانطور که گفته شد این خودرو در قسمت های طول و عرض و همچنین فاصله دومحور چرخ های کمتری نسبت به کنا دارد که همین موضوع می تواند این انتظار را در ما به وجود آورد که با کابین کوچکی نیز مواجه شویم. البته که به صورت کلی موضوع درست می باشد ولی با این حال با توجه به ابعاد کلی بدنه می توان از آن رضایت داشت. همچنین فضای حمل بار هیوندای Venue در مقایسه با فورد EcoSport و نیسان کیکس کمتر است.

تمامی تریم های طراحی شده برای این خودرو دارای یک نمایشگر ۸ اینچی از نوع لمسی برای استفاده های سرگرمی و اطلاعات بوده که توانایی پشتیبانی کردن از سیستم عامل های اندروید Auto و کارپلی را دارد. البته که خریداران می توانند برای خودروی انتخابی خودشان ازمیان تریم های موجود سیستم BlueLink را سفارش دهند که از آمازون الکسا و گوگل اسیستنت پشتیبانی می کند. همانگونه که گفته شد به نظر می رسد در این قسمت هیوندای برای این مدل از خودروهای ارزان قیمت خود امکانات خوبی را در نظر گرفته است.

برای قسمت های فنی نیز بهتر است بدانید که تمامی مدل های هیوندای Venue به یک موتور ۴ سیلندر خطی تنفس طبیعی ۱.۶ لیتری مجهز می شوند که موتور استفاده شده قدرتی برابر ۱۲۱ اسب بخار را برای پیش ران های خودرو تولید می کند. برای قسمت جعبه دنده خودرو دست خریداران باز بوده و می توانند ین کراس اوور کوچک را با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا خودکار CVT سفارش دهند. لازم به ذکر است که Venue تنها به صورت محور جلو به خریداران ارائه می شود.

هیوندای Venue برای مدل پایه ای خودش قیمت ۱۹۲۴۰ دلار را در مقابل خریداران قرار می دهد که با این قیمت می توان آن را یکی از ارزان ترین خودروهای جدید در بازار ایالات متحده آمریکا دانست.