انتخاب گردنبند مناسب با توجه به شکل گردن، شکل اندام و صورت و لباس

انتخاب گردنبند مناسب

یک گردنبند می تواند یک مکمل بسیار عالی برای تقریبا هر لباسی باشد و زیبایی لباس و ظاهر را دو چندان کند. با این حال، طول گردنبند می تواند به شدت بر ظاهر کلی شما تاثیر به سزایی گذارد. هنگام انتخاب گردنبند، باید به شکل گردن، اندازه گردن، شکل اندام و شکل صورت خود بسیار توجه کنید. ست کردن طول گردنبند با لباس های خاص و استفاده از انواع گردن بند های مختلف می تواند در شکل کلی و ظاهر شما بسیار تاثیر گذار باشد. انتخاب گردنبند مناسب با توجه به شکل گردن یکی از نکاتی است که باید همیشه مد نظر داشته باشید و در این مطلب قصد داریم مطالبی را به شما ارائه کنیم تا گردنبندی مناسب خود بتوانید انتخاب کنید.

راهکارهایی برای انتخاب گردنبند مناسب

۱- برای اتنخاب گردنبند مناسب گردن خود را به درستی بررسی کنید
  • عاقلانه ترین کاری که قبل از خرید گردنبند برای خود باید بکنید، این است که گردن خود را اندازه بگیرید. این کار به شما تا حد زیادی در انتخاب گردنبند مناسب کمک می کند. پس برای انتخاب درست گردنبند اول با نوار متری دور گردن خود را اندازه بگیرید.
  • گردنبندهای کوتاه مثل گلوبند مناسب گردن هایی هستند که نسبتا بلند هستند. اما در انتخاب گردنبند مناسب برای خود، اگر گردن کوتاهی دارید سعی کنید از گردنبندهای کوتاه و گلوبند استفاده نکنید.

انتخاب گردنبند مناسب

  • برای انتخاب گردنبند مناسب اگر گردن کوتاه و نسبتا پهنی دارید، از گردنبند های کوتاه و گلوبند استفاده نکنید و در عوض از گردنبند های بلند استفاده کنید. این کار توجهات را از روی گردن دور می کند و ترقوه شما را برجسته تر نشان می دهد.

انتخاب گردنبند مناسب

۲- انتخاب گردنبند مناسب با توجه به شکل اندام و صورت
  • برای انتخاب گردنبند مناسب باید ببینید اندازه قدتان چقدر است. اگر قدتان زیر ۱۶۰ سانتی متر است، گردنبندهای ۴۰ تا ۶۰ سانتی متری را برای خود انتخاب کنید. اگر قد متوسطی دارید (بین ۱۶۰-۱۷۰ سانتی متر) می توانید از هر طول گردنبندی برای خود استفاده کنید. اگر هم قدتان بیشتر از ۱۷۰ سانتی متر است، بهتر است گردنبند بلند انتخاب کنید.

انتخاب گردنبند مناسب

  • به قسمتی از بدنتان که گردنبند روی آن می نشیند دقت کنید. اگر دوست ندارد که توجهات به آن قسمت جلب شود، در انتخاب گردنبند مناسب از گردنبندی استفاده کنید که در آن قسمت تمام نشود. برای مثال اگر سینه کوچکی دارید و دوست دارید برجسته تر نمایان شود، از گردنبندی استفاده کنید که روی سینه تان تمام شود.

انتخاب گردنبند مناسب

  • در انتخاب گردنبند مناسب به شکل صورتتان دقت کنید. باید گردنبندی انتخاب کنید که شکل صورتتان را به بهترین نحو نمایش دهد. برای مثال اگر صورتتان گرد است، از گلوبند و یا گردنبندهای کوتاه استفاده نکنید زیرا گرد بودن صورتتان را بیشتر نمایش می دهد. اگر صورتان بیضی شکل است می توانید از هر نوع گردنبندی استفاده کنید. اگر صورت کشیده ای دارید، از گردنبند های کوتاه استفاده کنید.
۲- انتخاب گردنبند مناسب با توجه به لباس
  • در انتخاب گردنبند مناسب برای لباس هایی که یقه بازی دارند، گردنبندی را انتخاب کنید که کوتاه هستند؛ گلوبند هم می تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد.
  • برای لباس هایی که پوشیده هستند و یقه بسته ای دارند، از گردنبند بلندی استفاده کنید که روی لباستان قرار گیرد. این انتخاب گردنبند مناسب و بجایی برای لباس شما خواهد بود باعث می شود زیبا بدرخشید.

انتخاب گردنبند مناسب

  • اگر لباستان پوشیده است و یقه آن را باز کمی باز گذاشته اید، از گردنبند کوتاه استفاده کنید. این نوع گردنبند ها مناسب کت و شلوارهای اسپرت و همینطور شومیزهایی است که می توانید با نبستن یک دکمه بالایی، یقه کمی باز داشته باشید. پس حتما  در انتخاب گردنبند مناسب به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید ظاهری زیباتر و شیک تر داشته باشید.

انتخاب گردنبند مناسب

سخن آخر در مورد انتخاب گردنبند مناسب

همه ما دوست داریم ظاهری زیبا داشته باشیم و همیشه سعی می کنیم با به کار گیری راهکار هایی زیبایی ظاهر خود را افزایش دهیم. همانطور که پیشتر هم گفتیم استفاده از گردنبند یکی از راه هایی است که می تواد این زیبایی ظاهری را افزایش دهد. اما آنچه که واضح است این است که انتخاب گردنبند مناسب با توجه به شکل گردن، شکل اندام و صورت و لباس می تواند تاثیر بسزایی در زیبا تر شدن ظاهرمان کمک کند. در این مطلب سعی کردیم نکاتی را در زمینه انتخاب گردنبند مناسب به شما ارائه دهیم. امیدواریم مطالب ارائه شده برای شما مفید واقع شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار و راهکارها در زمینه مد و لباس اینجا کلیک کنید.