برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد

ساعت های سال 2018

اگر قصد خرید ساعت دارید حتما از خود این سوال را پرسیده اید که برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ کدام هستند. با داشتن اطلاعاتی در مورد بهترین ساعت های ۲۰۱۸ می توانید خرید بهتری داشته باشد. در این مطلب قصد داریم سری به نمایشگاه بازل ورلد ۲۰۱۸ بزنیم و ببینیم بهترین ساعت ها کدام هستند.

برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد 

ممکن است تا به حال اسم بازل ورلد را شنیده باشید و با خودتان به این فکرده باشید که در این نمایشگاه چه می گذرد! نمایشگاه بازل ورلد یکی از بزرگترین شوهای جهان است که در آن برترین برندهای ساعت و جواهرات برای عموم به نمایش گذاشته می شوند. جالب است بدانید که این نمایشگاه بسیار محبوب است و حدود ۱۰۰ هزار بازدید کننده از سرتا سر دنیا دارد. نمایشگاه بازل ورلد هر ساله در فصل بهار در ماه مارچ در شهر بازل سوئیس، قلب تپنده ساعت و جواهر دنیا، برگزار می شود. در این مطلب قصد داریم سری به اخبار این نمایشگاه بزنیم و ببینیم برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد کدام بودند. با ما همراه باشید.

ساعت مچی رولکس مدل GMT-Master II  

این بار رولکس با استفاده از ابزار دقیق و جدید، ساخت مدل Rolex GMT-Master II را به پایان رسانده است. در همین راستا، رولکس توانسته است، آنچه که مشتریان و هواداران رولکس سال های سال به دنبالش بودند را بالاخره ارائه دهد. این مدل بارنگ های قر مز و آبی، قهوه ای بژ و مشکی به بازار ارائه شده است. علاوه بر طرح رنگ جدید، کارایی ساعت نیز کمی بهبود یافته است. رولکس توانسته با ارائه این مدل خود را در لیست برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد قرار دهد.

ساعت های سال 2018

ساعت مچی تودور Black Bay Fifty-Eight

در حالی که ساعت Tudor’s GMT در سر تیتر بسیاری از روزنامه ها به عنوان ساعتی برتر قرار گرفت، اما مدل Black Bay Fifty-Eight بیشترین محبوبیت را دارد. این ساعت که در سال ۱۹۵۸ ارائه شد، با طراحی صفحه مشکی و جزئیات طلایی جزء برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد قرار گرفت. قطر صفحه آن ۳۹ میلیمتر و ضخامت آن ۱۱.۹ میلیمتر است. طراحی ظریف آن در حالی است که این ساعت تا عمق ۲۰۰ متری ضد آب است.

ساعت های سال 2018

ساعت سیکو Seiko Presage SJE073

سیکو جزء برندهایی نیست که هر روز یک ساعت جدید را به بازار معرفی کند. بنابراین معرفی مدل جدید سیکو یعنی ۶L35 باعث شد همه شگفت زده شوند. قطر ۳.۷ میلی متری این ساعت، باریک تر از مدل ۶R15 است که معملا در ساعتهای Presage استفاده می شود. سیکو طراحی زیبا و یک صفحه سفید را در این مدل به کار برده است.

ساعت های سال 2018

ساعت مچی زودیاک مدل Olympos

یکی از ساعت هایی که در برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد دست کم و مورد کم لطفی قرار گرفت، ساعت مچی زودیاک مدل Olympos بود. طراحی این مدل جردید از زودیاک بر اساس طراحی مدلقدیمی زودیاک در دهه ۱۹۶۰ است. قاب این ساعت دارای قطری برابر با ۳۷ میلیمتر است.

ساعت های سال 2018

ساعت مچی بلووا مدل Oceanographer 666

ساعت مچی تودور تنها برندی نبود که جزء برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد شد. ساعت مچی بلووا مدل Oceanographer 666 نیز در این نمایشگاه دست کمی از تودور نداشت. قاب این ساعت دارای قطری برابر با ۴۴ میلیمتر است، اما جزئیات ریز و ظریف به کار برده شده در این ساعت مانند لوگوی ریز برند بلووا، نورپردازی، بند استیل شیک و عقربه شمار های برجسته سفید این ساعت، نظر بسیاری را در این نمایشگاه به خود جلب کرد.

ساعت های سال 2018

ساعت مچی زنیت مدل Defy Classic

یکی از ساعت های دیگری که توانست جزء برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد شود، ساعت مچی زنیت مدل Defy Classic بود. در حالی که زنیت سال ها به ساعت هایی با سبک و الگوی El Primero افسانه ای خود پایبند بود، با تغییری جدید در نمایشگاه بازل ورلد ۲۰۱۸ ظاهر شد. زنیت امسال از ساعت مچی زنیت مدل Defy Classic در نمایشگاه بازل ورلدرو نمایی کرد. بند این ساعت از جنس تیتانبوم است و همین باعث شده قیمت آن کمی معقول باشد. این ساعت برای آن دست از افرادی که به بندهای استیل حساسیت دارند، می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

ساعت های سال 2018

ساعت مچی امگا مدل Seamaster 1948

بیشتر افراد وقتی نام  Seamster به گوششان می خورد، به یاد Seamster راننده معروف و بزرگ می افتند. این ساعت برای اولین باز در سال ۱۹۴۸ به عنوان ساعتی ضد آب به بازار معرفی شد. امگا برای هفتادمین سالگرد تاسیس این شرکت، دو مدل ساعت مچی امگا مدل Seamaster 1948 را در نمایشگاه بازل ورلد ارائه داد. هر دوی این ساعت های داری طراحی زیبا و ظریفی هستند که بازدیدکنندگان را به یاد دهه ۱۹۴۰ انداختند. این ساعت نیز یکی از برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد بود.

ساعت های سال 2018

ساعت مچی سین مدل ۹۱۰ SRS

برند سین همیشه به خاطر مدل ساعت های مچی با طراحی سخت افزاری و کارآمدی بالای خود معروف و شناخته بوده و هست. این مورد هنوز هم در تمامی ساعت های جدید سین حتی جدید ترین مدل آن یعنی ۹۱۰ SRS هم صدق می کند. در این ساعت ترکیبی از طراحی مدرن با طراحی قدیمی ترکیب شده است. ساعت های سین همیشه مورد توجه آن دسته از افردی قرار گرفته که به استحکام ساعت اهمیت زیادی می دهند. به همین دلیل ساعت سین مدل ۹۱۰ SRS به خاطر ویژگی ضد ضربه و ضد مغناطیسی بودنش در لیست برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد قرار گرفت. حتی پشت این ساعت هم زیبا و دارای طراحی خاص سین است. ساعت مچی سین مدل ۹۱۰ SRS تا عمق ۱۰۰ متری، خاصیت ضد آب بودن خود را حفظ می کند.

ساعت های سال 2018

سخن آخر

شاید خیلی از هواداران و عاشقان مد و ساعت منتظر بودند که ببینند امسال در نمایشگاه بازل ورلد در شهر بازل در سوئیس از چه ساعت هایی رو نمایی خواهد شد. درست است که در سال ۲۰۱۸ ساعت های جدید زیادی در نمایشگاه ارائه نشدند اما بیشتر برندها یک وجه مشترک و بسیار برجسته داشتند؛ این ویژگی مشترک بهبود و به روز رسانی ساعت ها و بالا بردن کارایی آنها در میان بسیاری از برندها بود. در این مطلب تلاش کردیم تا اطلاعات مختصری در مورد برترین ساعت های سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه بازل ورلد به شما همراهان همیشگی آرادموبایل ارائه کنیم. برای اطلاع از دیگر اخبار در زمینه مد و لباس اینجا کلیلک کنید.