چطور قد بلندتر به نظر برسید

قد بلندتر به نظر برسید

شاید تا کنون با خود به این مسئله فکر کرده اید که چطور قد بلندتر به نظر برسید. همه افرادی که قد بلندی ندارند همیشه با خود به این فکر می کنند که اگر بلند قدتر بودند، لباس ها به شکلی مناسب تر در تنشان  می نشست و یا شاید خوش تیپ تر بودند. اما باید به این دسته از افراد بگوییم که این طرز تفکر کاملا اشتباه است و صرفا افراد قد بلند خوش تیپ نیستند.

افرادی که کوتاه قدتر از دیگر افراد هستند، می توانند با انتخاب لباس مناسب کاری کنند که بلند قدتر به نظر برسند. در این مطلب از آرادموبایل قصد داریم به شما راهکارهایی را ارائه کنیم که با بکارگیری آنها می توانید بلند قدتر به نظر برسید. با ما همراه باشید.

راهکارهایی برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید

راهکارهایی زیادی وجود دارند که با بکارگیری آنها می توانید ظاهری شیک برای خود درست کنید و قد بلندتر به نظر برسید. اگر یکی از دغدغه های مهم شما قدتان است، بهتر است از این راه حل های مفید و کاربردی استفاده کنید و نتیجه فوق العاده و معجزه آسای آن را ببینید.

۱- انتخاب شلوار و دامن مناسب برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید
  • یکی از راه حل های پیشنهادی ما برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید این است که شلوارهای دمپا گشاد بپوشید. این نوع شلوارها توجه اطرافیان را به یک سوم پایین بدنتان جلب می کنند و پاهای شما را کشیده تر نشان می دهند. البته قد شلوارتان را باید به گونه ای تنظیم کنید که در دم پایتان چین نخورد و روی زمین هم کشیده نشود؛ در غیر این صورت به جای قد بلندتر، کوتاه تر به نظر می رسید.

قد بلندتر به نظر برسید

  • آن دسته از دامن ها و یا پیراهن هایی را انتخاب کنید، کمر بلندی دارند و یا قسمت کمر لباس، بالاتر از کمر شما قرار دارد. این دامن ها پاهای شما را کشیده تر و بلدتر نمایان می کنند.

قد بلندتر به نظر برسید

  • شلوارهایی که کمرشان به شما بزرگ هستند و یا در قسمت کمر چین دارند را نپوشید. شلوارهایی که در تنتان شل و وارفته هستند، و انگار دارند از تنتان می افتند را نیز نپوشید. این شلوارها باعث می شوند کوتاه تر به نظر برسید. به علاوه قد شلوار نباید بیش از حد بلند باشد و روی کفشتان چین بخورد. چین شاوار روی کفش شما را کوتاه تر از آنچه هستید نشان می دهد.

قد بلندتر به نظر برسید

۲- انتخاب پوشش مناسب برای بالاتنه برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید

تیشرت ها، پیراهن ها و در کل لباس های یقه هفت بپوشید. لباس یقه هفت باعث می شود که بدن شما کشیده تر دیده شود و در نتیجه شما می توانید قد بلندتر به نظر برسید. به عنوان مثال، یک تی شرت یقه هفت با شلوار دمپا، می تواند بسیار مناسب باشد. اگر پیراهن می پوشید، چند دکمه بالا را باز بگذارید تا به نوعی کار یقه هفت را برای شما انجام دهد.

قد بلندتر به نظر برسید

۳- حالات و ژست های خود را برای اینکه قد بلندتر به نظر برسید اصلاح کنید

صاف بایستید و هیچ وقت قوز نکنید. وقتی خمیده و نا صاف می ایستید به طور قطع قدتان هم کوتاه تر به نظر می رسد. همیشه به نوع ایستادن خود توجه کنید و سعی کنید شانه هایتان را محکم و صاف نگه دارید. به این ترتیب می توانید قد بلندتر به نظر برسید.

قد بلندتر به نظر برسید

این مسئله را در موقع نشستن هم رعایت کنید و پشتتان را صاف کنید و بشینید. شانه هایتان را بالا نگه دارید و به سمت تکیه گاه صندلی تکیه دهید. به این شکل می توانید قد بلندتر به نظر برسید. برای اینکار عضلات پشتتان را تقویت کنید تا به راحتی صاف بایستید.

قد بلندتر به نظر برسید

ورزش های کششی انجام دهید تا اندامتان کشیده تر شود. این ورزش ها به مرور زمان بندتان را کشیده تر خواهد کرد و به طبع وقتی بدن کشیده ای داشته باشید، می توانید قد بلندتر به نظر برسید. پیلاتس یکی از ورزش هایی است که کمک شایانی در این راه به شما خواهد کرد.

قد بلندتر به نظر برسید

۴- استفاده از برخی لوازم جانبی باعث می شود قد بلندتر به نظر برسید

انتخاب درست کفش ها باعث می شود قد بلندتر به نظر برسید. به طور قطع بهترین کفش برای شما کفش پاشنه داری است که شما را قد بلندتر جلوه می دهد. استفاده از کفش های پاشته بلندی که رنگ های محو و کرمی دارند، باعث می شود پاهایتان کشیده تر به نظر برسند.

مورد دیگری که می تواند بسیار کار آمد باشد، استفاده از کمربند باریک روی پیراهنتان است. سعی کنید کمربند را تنها کمی بالاتر از کمر خودتان روی لباس ببندید تا پایین تنه شما کشیده تر و بلند تر به نظر برسد. این کمر بندها بسیار جذاب و به روز هم هستند و لباس شما را شیک تر خواهند کرد.

قد بلندتر به نظر برسید

لباس رویه یا کت کوتاه بپوشید. وقتی کت کوتاه استفاده کنید و  جلوی آن را باز بگذارید بدون شک پاهایتان کشیده تر و بالاتنه تان کوتاه تر به نظر خواهد رسید. این مسئله به طبع باعث می شود شما نیز به طور کلی قد بلندتر به نظر برسید.

قد بلندتر به نظر برسید

سخن آخر

شاید تا به حال با خود شنیده اید که می گویند، فلانی اگر گونی هم بپوشد خوش تیپ است چون قد بلندی دارد. بدون شک داشتن اندام کشیده و قد بلند مزیتی مثبت محسوب می شود. اما این به این معنی نیست که اگر قد بلندی ندارید، نمی توانید شیک باشید. دیدید که با چند راه کار ساده اما بسیار کاربردی می توانید چه تغییرات مثبت و خوبی در شما ایجاد کند. انتخاب درست لباس می تواند به شما کمک کند تا بتوانید قد بلندتر به نظر برسید. پس بهتر است از همین امروز با استفاده از این روش ها تحولی خوب در ظاهر خود ایجاد کنید و از آن لذت ببرید.