نگاهی به هواوی میت ۲۰ یک روز قبل از رونمایی

mate 20 pro
mate 20 pro

مراسم رونمایی برند هواوی فردا، ۱۶ام اکتبر یعنی دوشنبه ۲۴ام مهر ماه در شهر لندن انگلستان برگزار خواهد شد. گوشی های خانواده هواوی میت ۲۰ در این رویداد رونمایی می شوند.

اگر چه هنوز مراسم رونمایی برگزار نشده است، اما برخی از مشخصات احتمالی خانواده ی هواوی Mate 20 را که تاکنون افشا شده است، دنبال می کنیم.

به نظر می رسد که برند هواوی در سری گوشی های Mate 20 یعنی Mate 20، Mate 20 Pro و Mate 20 X تمامی انتظارات و ویژگی های مورد نظر کاربران را در نظر گرفته است. به شکلی که در این خانواده تمامی سلایق و نوع کاربری ها، مدل مورد علاقه ی خود را خواهند یافت.

ویژگی های هواوی Mate 20

این گوشی پرچم دار برند هواوی با صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی ال سی دی عرضه می شود. این طور که گفته شده است رزولوشن صفحه نمایش آن می باید ۲۲۴۴*۱۰۸۰ پیکسل باشد.

رم میت ۲۰ باید ۶ گیگابایتی باشد و احتمالا حافظه ی داخلی آن همان طور که انتظار می رود در سه نوع ۶۴، ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگاباتی عرضه خواهد شد.

منابع اطلاعاتی چیپست به کار رفته در هواوی Mate 20 را از نوع کایرین ۹۸۰ اعلام کرده اند.

پیش از این گفته بودیم که اندروید پای در هواوی mate 20 عرضه می شود. همچنین ظرفیت باتری Mate 20 چیزی بین ۴۰۰۰ تا ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت قرار داده شده است. به هر صورت این ظرفیت باتری نشان دهنده ی قدرت زیاد شارژ نگهداری و مدت زمان استفاده طولانی از آخرین نسل هواوی می باشد.

حسگر اثر انگشت از ویژگی هایی ست که به قطع این گوشی تلفن همراه دارد و امکان شارژ بیسیم را نیز با خود یدک می کشد.

هواوی میت 20
هواوی میت ۲۰

دوربین هواوی میت ۲۰

دوربین گوشی هواوی میت ۲۰ چنان که گمانه زنی ها و درز اطلاعات تا به امروز نشان داده است، از نوع سه گانه بوده و باید قابلیت های خاصی نیز داشته باشد.
ما انتظار چیزی از جمله امکان زوم بالا، ضد آب بودن و فیلترهایی برای فیلم برداری و … را داریم.

ویژگی های هواوی میت ۲۰ پرو

اما هواوی میت ۲۰ تنها گوشی برند هواوی نیست که تا فردا انتظار رونمایی اش را می کشیم. بلکه نمونه ی بزرگتر آن یعنی هواوی mate 20 پرو نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

همان طور که در چند سال اخیر قانون نانوشته سازندگان موبایل بوده است، پرچم داران در دو مدل سایز صفحه نمایش عرضه می شوند. هواوی Mate 20 Pro نیز نمونه ی با صفحه نمایش بزرگتر و احتمالا ۶.۹ اینچی محسوب می شود.

رزولوشن تصویر در این صفحه نمایش باید ۳۱۲۰*۱۴۴۰ پیکسل باشد. اطلاعات منتشر شده رم هواوی میت ۲۰ پرو را ۶ یا ۸ گیگابایتی دانسته است.

چیپست همان چیپست به کار رفته در هواوی mate 20 یعنی کایرین ۹۸۰ خواهد بود.

با داشتن صفحه نمایش بزرگتر، طبیعتا باتری قوی تری می خواهیم، که با قرار دادن باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انتظار برآورده می شود.

در این مدل نیز باید انتظار اندروید پای را داشته باشیم.

هواوی میت 20 پرو
هواوی میت ۲۰ پرو

دوربین هواوی mate 20 پرو

دوربین به کار رفته شده در گوشی موبایل میت ۲۰ پرو نیز با همان ویژگی هایی که در میت ۲۰ دیدیم، انتخاب شده است. این طور که ادعا شده است، دوربین اصلی می تواند تصاویر ماکرو را از فاصله ی ۲.۵ سانتی متری ثبت نماید.

ویژگی های هواوی میت ۲۰ ایکس

در مطالب قبلی در مورد بهترین گوشی های مناسب گیمینگ صحبت کردیم. هواوی mate 20 ایکس مدلی ست از خانواده ی گوشی های هواوی میت ۲۰ که برای گیمینگ طراحی شده است.

در این گوشی موبایل به نمایشگر ۷.۲ اینچی Amoled برمی خوریم. رم گوشی Mate 20 X می تواند ۴، ۶ یا ۸ گیگابایتی باشد و به نظر می رسد که اتفاق نظری در این باره وجود نداشته است.

اما به جز صفحه ی نمایش بزرگ و چیپست قوی کایرین ۹۸۰، چیزی که هواوی mate 20 ایکس را برای بازی کردن فوق العاده مناسب می سازد، لوله های خنک کننده گوشی حین بازی و پردازش بالاست.

بیشتر ما تجربه ی داغ شدن گوشی موبایل پس از ساعاتی بازی را داشته ایم و سازندگان هواوی میت ۲۰ ایکس با تعبیه لوله های حرارتی خنک کننده دستگاه، این مشکل را تا حدود زیادی برطرف خواهند ساخت.

هواوی میت 20 ایکس
هواوی میت ۲۰ ایکس

سمیرا نقیبی
کارشناسی ریاضی محض خواجه نصیر/ چندین سال سابقه کاری در سرپرستی فروش محصولات شبکه داشتم و از سال 93 به بعد سفر هیجان انگیز به دنیای بی انتهای تولید محتوا و سئو برای من آغاز شد. به تکنولوژی، گردشگری، بهداشت و سلامت و هر چیز زمینی و آدمیزادی علاقه مند هستم...