۱۰ برنامه پرکاربرد ساعت هوشمند اندروید

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید

ساعت هوشمند اندروید جدیدی خریده اید؟ به دنبال برنامه ساعت هوشمند هستید؟ احتمالا شروع پیدا کردن برنامه های مناسب برای ساعت هوشمندتان کاری مشکل به نظر برسد اما نگران نباشید ما در اینجا لیستی از بهترین برنامه های ساعت های هوشمند اندروید تهیه کرده ایم، برای نصب این برنامه ها می توانید از طریق تلفن هوشمند خود به فروشگاه گوگل پلی بروید و یا از پلی استور ساعت خود استفاده کنید.

 

  • Calm

آیا راز ذهن خلاق را می دانید؟ بله جواب خواب آرام و مراقبه است. هدف از این برنامه شگفت انگیز این است که به شما احساس طراوت دهد.

Calm یک برنامه روزمره مراقبه است. اگر در خواب یا آرامش مشکل دارید، این برنامه ساعت هوشمند دقیقا مناسب شماست. از ویژگی های قابل توجه برنامه Calm این است که دارای داستان های مناسب قبل از خواب و یک گالری موسیقی آرامش بخش است.

 

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید
  • Recordr

Recordr از محبوب ترین برنامه های ساعت هوشمند اندروید است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان نصب شده است. این برنامه به کاربران خود امکان می دهد تنها با یک ضربه بر روی نماد سمت راست ساعت های هوشمند خود صداهای اطراف را ضبط کنند.

این برنامه به شما امکان لازم برای جمع آوری داده های خام، ضبط صدا، سخنرانی ها و همچنین مصاحبه ها را فراهم می کند.

به راحتی می توانید ضبط صدا را بین صدای بلند یا آرام  مدیریت کنید. همچنین به شما امکان می دهد در صورت لزوم اکو را حذف کنید. فرمت های صوتی aac ، wav ، ۳gpp ، amr ، mp3 و mp4 در این برنامه ساعت هوشمند پشتیبانی می شوند.

 

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید

 

  • Telegram

همان طور که می دانید تلگرام یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود. این برنامه اخیرا روی ساعت های هوشنمد هم قابل استفاده است.

با استفاده از این برنامه ساعت هوشمند می توانید چت های خود را مشاهده کنید، گروه ایجاد کنید و بلافاصله به پیام های دوستان و خانواده خود از طریق ساعت مچی تان پاسخ دهید. از ویژگی های قابل توجه این برنامه این است که هیچ هزینه تبلیغات یا هزینه اشتراک برای استفاده از آن وجود ندارد.

این نسخه از تلگرام به شما امکان می دهد تم های سفارشی داشته باشید و همچنین طبق سلیقه خود می توانید آن را تغییر دهید. استفاده از این برنامه؛ ساده، سریع و ایمن است.

 

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید
  • Spotify

Spotify در حال حاضر یک برنامه بسیار محبوب است که در سراسر جهان استفاده می شود. واقعا چه کسی عاشق گوش دادن به موسیقی نیست؟

با استفاده از این برنامه ساعت هوشمند شما می توانید بدون اینکه تلفن خود را در دست داشته باشید به موسیقی های مختلف گوش دهید. می توانید از آهنگ های مورد علاقه خود در این برنامه لذت ببرید و همه فعالیت ها را از طریق مچ دست خود کنترل کنید! تنظیم میزان صدا در این برنامه بسیار ساده و آسان است.

 

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید
  • Bring

آیا تا به حال فکر کرده اید که برنامه ساعت هوشمند شما می تواند به شما در تهیه لیست مواد غذایی کمک کند؟ برنامه Bring این موضوع را عملی ساخته است. می توانید آن را بر روی گوشی هوشمند و ساعت هوشمند خود نصب کنید و یک لیست خرید مرتب برای خود ایجاد کنید.

با نصب این برنامه ساعت هوشمند می توانید لیست خریدتان را روی مچ دستتان تهیه و مدیریت کنید.

 

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید
  • Google Play یکی از مفیدترین برنامه های ساعت های هوشمند است. با استفاده از آن به راحتی می توانید ساعت هوشمند خود را نزدیک دستگاه پرداخت قرار دهید تا هزینه بلیط، نوشیدنی وغیره را بپردازید، بدون اینکه به کیف پول یا تلفن خود احتیاج پیدا کنید.

 

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید
  • Runkeeper

Runkeeper یک برنامه بسیار محبوب در حوزه تناسب اندام است. برای پیگیری روتین و ورزش خود می توانید این برنامه را روی ساعت هوشمند خود نصب کنید و به سادگی از آن برای کاهش وزن، سنجش سرعت دویدن و سایر موارد تناسب اندام استفاده کنید.

البته برای استفاده از امکانات بیشتر این برنامه تناسب اندام، باید اشتراک داشته باشید که کمی گران قیمت است.

 

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید

 

  • Citymapper

Citymapper یکی از شگفت انگیزترین ها برای انتخاب به عنوان برنامه ساعت هوشمند است. اگر از حمل و نقل عمومی در شهرهایی که تحت پوشش این برنامه است استفاده می کنید، باید آن را روی ساعت هوشمند خود نصب کنید.

می توانید اطلاعات زیادی در مورد داده های اتوبوس، قطار، مترو، کشتی، تاکسی و غیره درست روی ساعت هوشمند خود به دست آورید. تنها ویژگی منفی این برنامه که امکان استفاده از آن را محدود می کند این است که تعداد محدودی از شهرها را تحت پوشش دارد و اگر در هیچ یک از آنها زندگی نمی کنید متاسفانه برای شما کارآمد و مفید نخواهد بود.

 

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید

 

  • Infinity Loop

بازی کردن با ساعت مچی با توجه به اندازه ی فضای صفحه نمایش ممکن است برای شما غیر منطقی به نظر برسد. با این حال، Infinity Loop اینجا است تا نظر شما را در این مورد تغییر دهد!

این بازی پازل می تواند به شما کمک کند تا وقتی منتظر آمدن مترو بعدی هستید آرام بمانید. علاوه بر آن، یک روش سرگرم کننده برای افزایش مهارت های منطقی شما است.

 

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید
  • AccuWeather

AccuWeather یکی دیگر از انواع برنامه ساعت هوشمند است که به طور گسترده ای توسط کاربران نصب شده است. برای دیدن دمای هوای فعلی، پیش بینی وضعیت هوا، رادار و سایر اعلان های هواشناسی می توانید از آن استفاده کنید.

همچنین جزئیات دیگری مانند رطوبت، سرعت باد و غیره نیز در این برنامه قابل مشاهده است. به راحتی می توانید پیش بینی ها را بر اساس نیازها و تنظیمات خود فیلتر کنید. نسخه های رایگان آن تبلیغات دارد، اما شما می توانید با ارتقا به نسخه های حرفه ای از شر این تبلیغات خلاص شوید.

 

 

برنامه ساعت هوشمند اندروید
برنامه ساعت هوشمند اندروید

اگرچه در این لیست بهترین گزینه ها را به عنوان برنامه ساعت هوشمند به شما معرفی کردیم، اما شما همیشه می توانید برنامه های متنوع و مفید دیگری را نیز برای ساعت خود پیدا و نصب کنید.

مطالب مرتبط :

https://aradmobile.com/mag/technology/software/%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b3%db%8c%da%af%d9%86%d8%a7%d9%84/