گیم های جدید دخترانه و محبوب در سال۲۰۲۱

گیم های جدید دخترانه
گیم های جدید دخترانه

بازی های اندروید و آی او اس از راه های کاهش اضطراب و گذران اوقات فراغت هستند که همیشه در دسترس بوده و بسیار کمک کننده نیز می باشند. بازی هایی که قصد معرفی آن ها را داریم عموما در بین دختران محبوب تر هستند اما این به هیچ عنوان به این معنا نیست که پسر ها نمی توانند با آنها را بازی کنند. در ادامه با ما همراه باشید که ۱۰ گیم های جدید دخترانه رایگان که با دقت زیادی انتخاب شده اند را معرفی کنیم.

۱.Quiz up

اگر اهل رقابت  و به دنبال افزایش دانش در کنار سرگرمی هستید. این بازی دقیقا مناسب شماست و حافظه ی بصری شما رو تقویت می کند. این بازی تنوع بسیار زیادی دارد و موضوعات گسترده ای از موسیقی ، فیلم و هنر گرفته تا علم و تاریخ و ادبیات را پوشش می دهد و همچنین باعث افزایش دایره ی لغات شما و آموختن هزاران نکته و مطلب از طریق دیدن می گردد.

گیم های جدید دخترانه
گیم های جدید دخترانه

۲. بازی جدید princess give birth a baby

این بازی درمورد یک پرنسس است که دختر کوچکش همیشه آرزوی داشتن یک خواهر و یا برادر را دارد و اکنون رویای او در حال به حقیقت پیوستن است. حال پرنسس باردار است و نیاز به رفتن به بیمارستان جهت تولد فرزند و مراقبت از نوزادش را دارد.

گیم های جدید دخترانه
گیم های جدید دخترانه

۳.Angry birds

این بازی سال هاست که در لیست پر طرفدار ترین بازی های اندروید و ای او اس بوده است. یک بازی مهیج و سرگرم کننده که می تواند ساعت ها شما را بدون پلک زدن پشت گوشی یا تبلت نگه دارد! در طول این بازی پرنده ها از اینکه قلعه شان توسط خوک ها تسخیر شده است عصبانی هستند و قصد باز پس گرفتن آن را دارند بازیکنان با انتخاب و تغییر زاویه های پرتاب به پرندگان خشمگین کمک می کنند تا سد دفاعی خوک ها را از بین ببرند.

گیم های جدید دخترانه
گیم های جدید دخترانه

۴.candy crush soda saga

candy crush soda saga ورژن جدیدی از بازی کندی کراش است، با چالش های بیشتر، آب نبات های متنوع تر و غیره. این بازی رایگان است اما اگر به تعداد حرکات بیشتر یا امکانات خاصی نیاز دارید قابلیت پرداخت درون برنامه ای برای این بازی موجود است. اگر بازی کندی کراش را دوست دارید قطعا به این ورژن جدید نیز علاقه مند خواهید شد.

بازی کندی کراش یکی از محبوب ترین بازی های تلفن همراه هوشمند و اعتیاد آورترین آن ها نیز محسوب می شود؛ یک بازی معمایی افسانه ایست و نظر میلیون ها کاربر را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. آب نبات ها را در ردیف های سه تایی یا بیشتر مرتب کنید. شکلات ها را منفجر کنید، آب نبات های شیرین را در هر سطح جمع کنید و یکی از محبوب ترین بازی های این لیست می باشد.

گیم های جدید دخترانه
گیم های جدید دخترانه

۵.بازی جدید Cut the rope ۲

یک بازی سرگرم کننده و رایگان مناسب تلفن های هوشمند که چالش های جدید و موانع پیش بینی نشده ای را در برابر خرد کردن آب نبات دارد و منطق بازی مبتنی بر فیزیک است و به همین طریق میلیون ها بازیکن را در سراسر جهان خوشحال و راضی نگه داشته است! اگر Cut Rope را دوست دارید، Cut the Rope 2 را نیز دوست خواهید داشت!

۶.Fruit ninja

این بازی محبوب با گرافیک بهتر، مرحله های بیشتر و سناریوی جذاب تر نسبت به نسخه اورجینال بازگشته است. آیا به دنبال ضربه ی بزرگ موج ۱۰ میوه ای هستید؟ چرخش بزرگ برای حرکت های ترکیبی می خواهید؟ همه ی این ویژگی ها را می توانید در این ورژن جدید داشته باشید.

گیم های جدید دخترانه
گیم های جدید دخترانه

۷.بازی جدید Wordament

این بازی درمورد ساختن کلمات در سریع ترین زمان ممکن است. شما می توانید در مقابل هزاران کاربر آنلاین نیز بازی کنید. پس از پایان هر راند امتیازات شما مشخص می شود و می توانید میزان مهارت خود در کلمه سازی با حروف را مشاهده کنید.Wordament یک بازی جذاب کلاسیک است که به دانش کلمات و دایره لغات شما کمک بسیار زیادی می کند. رقابت در این بازی بسیار زیاد و مهیج است و شما دائما در حال تلاش برای بهبود رکورد و رتبه بندی خود خواهید بود. این بازی کمترشناخته شده از بهترین گزینه ها برای تقویت مهارت های زبانی و املایی زبان انگلیسی شما است.

۸.Pet rescue saga

اگر در دنیای واقعی علاقه مند به نگهداری حیوان خانگی هستید اما امکان آن را ندارید، این بازی سرگرمی جالبی برای شما خواهد بود. این بازی که توسط توسعه دهنده بازی کندی کراش ساخته شده است، از محبوب ترین بازی ها بین کاربران و علی الخصوص دختران بوده است و درمورد هماهنگ کردن بلوک های همرنگ و نجات جان حیوان خانگی شماست.

۹. بازی جدید Farmville 2

مزرعه رویاهایتان را در FarmVille 2 بسازید. در این بازی شما با انواع شخصیت های جالب ارتباط برقرار خواهید کرد، محصولات ویژه ای را پرورش می دهید و از حیوانات مراقبت می کنید. با همسایگان تجارت می کنید و در مزرعه دوستان خود مشارکت خواهید کرد.

بازی جدید
بازی جدید

۱۰.Subway surfers

موج سواران مترو یک بازی محبوبی است که با دونده و نقاشی دیواری با اسپری جیک روی دیوار ساختمان شروع می شود اما توسط بازرس چربی و سگش گیر می افتد. بنابراین جیک مجبور است از طریق مترو تا آنجا که می تواند از بازرس دور شود. بازیکن باید با کشیدن انگشت به سمت بالا برای پریدن ، پایین آمدن برای غلتیدن یا پهلو حرکت در مترو را طی کند تا از قطارهای در حال حرکت فرار کند.

این بازی گرافیک بسیار رنگارنگ و سرگرم کننده ای دارد. شخصیت های متفاوت بازی نیز آن را لذت بخش می کند. مطمئناً این بازی برای شما جذاب و متوالی خواهد بود.

 

 

مقالات مرتبط:

معرفی ۱۰ بازی اندروید جدید ۲۰۲۱